הדרך שעשיתי לעולם ההשקעות בנדל”ן ועד מלוות משקיעים

מאפס ידע בתחום לקניית דירה להשקעה בישראל ועד משרה כמלוות משקיעים

זה אפשרי גם בשבילך!

איך הגעתי לתחום ההשקעות בנדל״ן בתור מישהי שלא ידעה דבר על התחום, ומה בכלל גרם לי לרצות להשקיע בנדל״ן ולקנות דירה להשקעה בישראל. במאמר זה, אור שדה חן, מלוות משקיעים בקפטן אינווסט מספרת על הכניסה שלה לעולם הנדל״ן. 

אור שדה חן - עוסקת בליווי משקיעים בנדל''ן בקפטן אינווסט

אם הייתם שואלים אותי לפני שנתיים מה התרחיש הפרוע ביותר שאני יכולה לדמיין בנוגע למשרה שאחזיק אי פעם, בחיים לא הייתי מזכירה את תחום ההשקעות בנדל”ן.

לצערי, השקעות מעולם לא היו בתודעה שלי. לא גדלתי בבית שזה חלק ממנו, ולעולם לא הייתי חלק מסביבה שמדברת השקעות. איפשהו בגיל 29 על סף ה-30 הבנתי שאני לא יודעת מה לעשות עם ההון שנצבר ומעלה אבק בעו”ש שלי, שאין לי מושג מה קורה עם הפנסיה שלי, שאין לי שום כסף שעובד בשבילי ושבגדול זה לא אחראי ולא הגיוני. אז התחלתי לחפש קורס בסיסי שיעבור על “קצת מהכל” ויעשה לי סדר בסיסי בעולם הפיננסי הגדול. המטרה העיקרית שלי אז הייתה להפסיק לפחד מתחום ההשקעות ולהתחיל להשקיע בשוק ההון. נדל”ן עוד לא היה בסקופ שלי בכלל. בטח שלא הלוואות או משכנתא ממונפת לרכישת דירה, דבר שנראה לי מפחיד מאוד אז.

כשהכרתי את בן הזוג שלי הוא סיפר לי על הדירה שקנה לפני כ-8 שנים (נכון לאותה נקודת זמן), אותה בכלל קנה במקור למגורים אך עם הזמן הפכה בעל כורחה לדירה להשקעה. בלי להבין ובלי להתכוון, ההון שלו גדל בצורה מטורפת באותם שנים וזה עשה לי חשק. הבנתי שהמספרים לא משקרים ושאני חייבת לקנות דירה להשקעה בישראל בעצמי. הבנתי גם שזה אפשרי הונית. את הדירה שלו הוא קנה כשהיה בערך בגילי, עם הון עצמי התחלתי של כ-250,000 ש”ח, שמאז הספיקו להפוך לכ-1,000,000 ש”ח “נקי” (בהנחה והיה מוכר את הדירה וסוגר כליל את המשכנתא).

היות ולא היה לי שום ידע בתחום, וגם לא זיקה (עבדתי עד אז בעולמות הפסיכולוגיה והחינוך), היה לי ברור שאפנה לאיש מקצוע – מלווה משקיעים. בחנתי שניים ובחרתי ביהב ששמעתי שעושה ליווי משקיעים והכרתי מגיל קטן וידעתי שיש לי על מי לסמוך.

“מזל הוא הזדמנות שפוגשת מוכנות”, כך אומרים.

וזה בדיוק מה שקרה אצלי. הרמתי טלפון ליהב, מנכ”ל קפטן אינווסט, כשכוונתי הייתה להפוך ללקוחה. במקום זה הצטרפתי למיונים למשרה של “מלווה משקיעים במרכז” ונבחרתי להצטרף לצוות של יהב. מרגע לרגע גיליתי כמה התחום מעניין, מרגש ומפתיע אותי. לטובה 😉 התברר לי שהשקעות בנדל”ן זה בעצם לגמרי תחום של אנשים – ושם אני הרי שוחה.

הצטרפתי לצוות, למדתי מבוקר עד לילה במשך 3 חודשים, וקניתי דירה לעצמי בעזרת שיטת ליווי המשקיעים של קפטן אינווסט, הידע שצברתי ואנשי המקצוע בתחום הנדל”ן המעולים שמלווים את הלקוחות שלנו. אהה ואיך לא – גם הידע של מומחי השטח שלנו. קניתי דירה להשקעה בנשר לסקרנים. שלא תגידו שלא אמרתי. והיא עלתה הרבה פחות ממיליון, אז שתדעו שזה לגמרי אפשרי. לא חייבים וחייבות להיות רוטשילד יש אזורים שאפשר לקנות דירות להשקעה במחירים נמוכים, עם הון עצמי נמוך ולפעמים אפילו ללא הון עצמי (תלוי בתזרים של כל אחד). מאז אני עוזרת לכל מי שרוצה לקנות דירה בעצמו. מאז זה כבר לא מפחיד, ומשכנתא לדירה להשקעה הפכה לחברה טובה מאוד.

והכי טוב – זה אפשרי גם עבורך!

דברו איתי אם אתם מחפשים ליווי משקיעים מקצועי. אשמח לסייע לכן ולכם להפוך לבעלי דירה ראשונה להשקעה בישראל 🙂

רוצים לשמוע עוד? 

פודקאסט "פשוט נדלן"

עוד כתבות

צור קשר

רוצים לדבר איתנו? בשמחה!
השאירו פרטים ונחזור אליכם
במהירות האור!